Sunday haul
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@@ -23,7 +23,7 @@ During my February 2017 public Facebook meltdown about my gender thing (and how
 
 But, it's actually looking like it's going to take closer to five years? I've done a lot of secret ("secret") blogging in the intervening four years (highlights on the About page: http://unremediatedgender.space/about/), but there's still a lot of content that has to be part of "the full version" that I somehow haven't managed to write down yet. I wanted to just write one big megapost, in the hopes of getting it all out of my system so I can finally move on with my life, but it was too difficult, so I'm going to have to split it into multiple parts.
 
 
 But, it's actually looking like it's going to take closer to five years? I've done a lot of secret ("secret") blogging in the intervening four years (highlights on the About page: http://unremediatedgender.space/about/), but there's still a lot of content that has to be part of "the full version" that I somehow haven't managed to write down yet. I wanted to just write one big megapost, in the hopes of getting it all out of my system so I can finally move on with my life, but it was too difficult, so I'm going to have to split it into multiple parts.
 
-Here's Part 1 ([TODO] words), about my experiences (as seen through the interpretive lens of Yudkowskian philosophy): [TODO linky]
+Here's Part 1 ([TODO] words), about my experiences (as seen through the interpretive lens of Yudkowskian philosophy): [TODO linky] (content warning: weird private sexuality things)
 
 Then Part 2 can cover the evidence and theory for why I think I'm justified in believing that a substantial majority of trans women in Western countries are relevantly "like me", even though I don't have introspective access to other people's experiences. (Including going into the hidden Bayesan structure of what "relevantly 'like me'" is even supposed to mean—the sense in which a psychological theory can be "true".)
 
 
 Then Part 2 can cover the evidence and theory for why I think I'm justified in believing that a substantial majority of trans women in Western countries are relevantly "like me", even though I don't have introspective access to other people's experiences. (Including going into the hidden Bayesan structure of what "relevantly 'like me'" is even supposed to mean—the sense in which a psychological theory can be "true".)